tiistai 20. marraskuuta 2018





Pussukoita




Näistä ei nyt tule loppua lainkaan.Tässä on hieman värjäykseni tulosta.Jälkiväri ja siksipä hieman hailakkaa,mutta niin minua.
Kerrankin laitoin vetoketju joka aukaisee pussin kokonaan.







Vuoret olen värjännyt kaikki eli kaikissa on pinkki vuori.On ruutua ja yksiväristä.




 No,entäs nämä pienet pussit.On aplikointia sekä vapaakirjontaa.Kaikissa on pellava materiaalina ja olen yrittänyt saada kaikista hieman erilaisia tai pitäisikö sanoa;en saa kahta samanlaista vaikka yrittäisin.





Sama jatkuu.Myös näissä on pinkit vuoret ja tausta on pellavaa jossa ei ole mitään kuvaa.Olen silittänyt ohuen liimallisen laukkuhuovan näihin kaikkiin.







8 kommenttia:

  1. On nämä kyllä niin kivoja kaikki. Tuo kirjonta on niin minun mieleeni.

    VastaaPoista
  2. Oikea pikkuprinsessan pussukka! vapaakirjonta sopii noihin pikkupussukoihin, vaikea valita sitä kauneinta! Irmeli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Irmeli.Saa nähdä kuin minun käy....toivottavasti hyvin.

      Poista
  3. Suloinen pussukka ja vapaakirjotut pikkupussukat ovat tosi persoonallisia, kun kaikissa on hieman erilainen kuvio!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tilkkureppu.Tämä on kyllä karannut käsistä tai onko mennyt överiksi.

      Poista
  4. Oi, oi, miten ihania! Kirjotut pussukat ovat oikeita taidonnäytteitä!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Tiinatei.Olen jo aiemminkin sanonut,että hurahdus on tapahtunut.Vapaakirjontaa tulen todennäköisesti harrastamaan yhä enemmän.Pellavasta on tullut aivan lemppari minulle.

    VastaaPoista