torstai 5. tammikuuta 2017

                                   
                                                      Suomi 100-juhlavuosi


Minä myös päätin osallistua.Kaikki vauvat jotka syntyvät 2017 saavat sini-valkoiset sukat,niinpä minäkin kannan korteni kekoon.Neulon näitä sukkia muutamat,laiska tai oikeastaan mukavuuden haluinen kun olen niin teen perus villasukkaa.Lankana on Novitan Nalle,sitä sattui olemaan kotona.
Kun olen käynyt katsomassa kuvia ihmisten neuleista niin kyllä voisin laittaa hupun päähän ja hävetä,mutta en tee sitä.Lisänä on rikka rokassa ja siksi ajattelin että näin tässäkin jutussa käy.
Olen saanut neulottua vasta neljälle vauvalle.....katsotaan jatkuuko into.

6 kommenttia:

  1. Ihania pikkuisia sukkia pikkuisille!

    VastaaPoista
  2. Kiitos.....toivottavasti moni osallistuu talkoisiin.

    VastaaPoista
  3. Huppu pois päästä heti, kyllä nuo pieniä varpaita lämmittävät!

    VastaaPoista
  4. Kiitos.....huppu on heitetty roskiin ja ylväänä neulotaan lisää sukkia

    VastaaPoista
  5. Nätit sukat ja kivaa että syntyviä muistetaan. Minä aion istuttaa tontille kuusen tämän vuoden muistoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos......tuohan on hieno ele ja samalla näkee kasvun ihmeen.

      Poista